Friday, August 18, 2006

when one walking in God's salvation, falls asleep...


Awake
daughter of dreams
your life is yet to be lived
Remember
yesterday's longings
commitment's rewards
Remember
your first love

Awake
daughter of man
this story is yet to be told
your pages of faith will unfold
Created
you are a human
and love is a choice
Remember
your first love

Awake
daughter of life
this freedom is yet to be found
a gift still unopened, waiting
a Father's yearning, aching
Remember
death, resurrection
the Spirit's embrace
Remember
you are loved

4 Comments:

Blogger ...dan said...

Vakkert :)

Og jeg digger designet ditt!

7:35 PM, August 19, 2006  
Anonymous Anonymous said...

skal se om jeg får tatt meg en tur på lørdag. men når er det? og hvor på torshov?

Du er blitt skikkelig narkis ass(forrige innlegget ditt).

9:18 AM, August 23, 2006  
Anonymous Anonymous said...

hat du bytta telefonnummer? jeg prøvde å sms'e deg igår. for jeg VAR nemlig på mosaic... Synd du ikke kunne komme da. Ja, det er masse folk i Oslo, jeg kjenner hundrevis av mennesker her.

Ta det med ro, ikke stress for mye, og lykke til med flyttingen til Axfård! fortsett å bruke blog'n så vet vi hva som skjer med deg. da kan man også evt si ifra om man plutselig er i London og vil ta en tur ut til deg.

later aligator!

12:55 AM, August 27, 2006  
Blogger irene said...

God tur i morgen, kjære Ellen!!! VI tenker på deg og ber for deg. Du kommer til å få det beste året i ditt liv, så langt:)

1:58 AM, August 30, 2006  

Post a Comment

<< Home