Wednesday, May 10, 2006

Mysentur

ja, nå har meg og Hilde kommet hjem fra Mysen (og dratt me oss Isabel i samme slengen) .. Dere skjønner det at Isabel er den skjønneste jenta i verden, Sandefjord savner henne, vi savner henne, og hun jobber i Mysen og gjør en fantastisk jobb der altså, men vi måtte bare dra en tur i helga og OVERRASKE henne - det var så gøy! Ho hadde ikke anelse om at vi skulle komme, så ho fikk helt sjokk.

Men jeg må si at det er trist å kjøre til Mysen og ikke skulle til norges navle Trøkkstad (er det sånn det skrives, eller er det trøG..?) Men Håkon og Irene er vel på sin rette plass i Sydney... Jeg gleder meg til å høre den australske accenten deres ;)

Ellers må jeg bare si at vi møtte gutta boys i Mysen, fotballgutta lissom, ja anyway, de kommer til Sandefjord til sommeren så da må vi vise dem vårt vakre hjem. (For jeg har bada i Mysen og det er ikke så mye å skryte av, sorry..)

NÅ ska jeg lage meg banan-og-sjokolade-milkshake, gå ut og sette meg i det fine været og kose meg samme Gud :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

TROEGSTAD!!! He, he, he... Blei litt vansklig aa skrive det gitt. I og med at jeg har et deffekt keyboard(Mangler noen essensielle bokstaver).

Haakon:-)

12:07 AM, May 11, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

1:32 PM, July 21, 2006  

Post a Comment

<< Home