Thursday, December 07, 2006


ok peoples..this is where we're going with KBC in June!
Africa here we come...
we're all really excited :)



But what I'm most excited about at the moment is Christmas
å komme hjem
frokostbord med knekkebrød, ferske rundstykker, makrell-i-tomat og agurk, gulost, brunost
snø
boller og kakao og kvikk-lunsj på skitur
mamma, pappa, natalia, daniel, mormor, morfar, etc etc
jan&britt&heile gjengen i vintreet
solveig, ina, bebbe, dan-thomas, benjamin, isabel, hilde, michelle, linda, lars, martin, kristoffer pluss pluss pluss - mirjamGIFT, elisabethGRAVID, malinmedBARN... the list goes on!!
kjøre gobilen igjen blir digg
snowboard - jeg skal hoppe høyt
nye (savnede gamle) klær
gavelaging
nyttårsfeiring
kos
:)


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Love you beatifull bigsister!
Plus en liten hilsen fra Randi Therese:
"Håper du trives i England Ellen! Er mye sammen med Natalia på skolen(hun er verdens beste venninne, og du må sikkert være stolt av henne)RT."

Du, Ellen, det var ikke selvskryt assa!
Men Randi er også en utroooolig god og fin venn og ha, som er så flink til å skryte av ringen hun nettop har kjøpt....hihihhihi
Hun har hele tida sagt:
"Er ikke denne ringen fin?"
og Natalia banker meg nesten hvis jeg sier det en gang til...

Den siste settningen ovenfor var det Randi som skrev, hun "tok over" tastaturet.....
jeg ruuuler
Der var hun igjen.....
Jeg håper hun roer seg ned snart!
Det er seint og vi blir litt overtrøtte....det har jeg ikke tenkt til, så det så,hmf!

Som du ser kjære storesøster, så hadde hun blitt en fin sjørøver...jeg er fortsatt den gode gammle og rare RT.
Ååååååååååååh, kan'ke du slutte!!!!!!!!!!
Ja, nå sender vi denne kommenta-NEIDA, DET GJØR VI IKKE ,VI SKRIVER MASSE MERnei nå kutter du ut!!!JEG RUULER.HIHIHIHIHIhun er overtrøtt. Hadeh

12:53 PM, December 08, 2006  
Blogger irene said...

Jeg vil også til Norge!!!!!!!!!!

4:33 PM, December 08, 2006  

Post a Comment

<< Home