Tuesday, September 26, 2006

bakingsong

these are my crazy housemates...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hello darling!!! jeg har ikke sett på filmen enda..får ikke sett på den-vet ikke hvorfor,men ville bare si at jeg savner deg!!! I MISS YOU SO MUCH!!!! jeg blir litt dårlig i magen når jeg tenker på at jeg ikke får sett deg på innmari lenge..
jeg flytter inn i leilighet på søndag!! digg!! gleder meg til du kommer på besøk!!
smask på kinnet din lille engelskmann
-mitch!

3:48 AM, September 27, 2006  
Blogger Rek said...

Heihei.. fått meg blog---http://betweenblueandred.blogspot.com
-Ranveig-

1:30 AM, October 02, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hei hopp snuppelupp! Jeg får ikke til den bakingsong greia... Savnet deg i vennefesten. Jente-gjengen er absolutt ikke den samme uten deg. Lykke til videre. Stor klem fra Ina

6:43 AM, October 08, 2006  
Blogger Ellen Miles said...

hm...filmen virker ikke her heller av en eller annen merkelig grunn. Jaja. Kanskje årdnes d etterhvert.

2:42 PM, October 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

denne filmen virker ikke (¤_¤).

10:28 AM, October 12, 2006  

Post a Comment

<< Home